Vračilo in Reklamacije

Želim zamenjati blago. Kako postopiti?

Če želite drugi izdelek, lahko blago vrnete v okviru odstopa od pogodbe. Znesek prvotne kupnje lahko uporabite kot kredit za novo naročilo. Seveda lahko tudi zahtevate vračilo denarja. To bo izvedeno v 14 dneh na enak način, kot ste prvotno plačali.

Kdo nosi stroške vračila blaga?

Stroške vračila blaga v naš skladišče nosi kupec. Blago lahko vrnete preko katerega koli dostavljalca ali osebno v našem razstavnem prostoru. 

Kdaj bom prejel svoj denar nazaj za vračeno blago?

Denar za vrnjeno blago ali finančni kupon v tej vrednosti bomo vrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu in preverjanju paketa. Denar vam bomo vrnili na enak način, kot smo ga prejeli od vas. Ekspresne plačila (PayPal, kartica, Apple Pay itd.) se običajno prenesejo na vaš račun v enem delovnem dnevu. Bančna nakazila običajno trajajo 1-2 delovna dneva. Če ste plačali z bančnim nakazilom, nam prosimo pošljite IBAN in SWIFT/BIC v obrazcu za odstop, da bomo lahko pravilno izvedli vračilo denarja. Po zakonu imamo 14 dni za obdelavo vračil na podlagi odstopa od pogodbe.

Kako lahko vrnem blago?

Če želite vrniti izdelek, prosimo, sledite naslednjim korakom:

Naslov za vračilo:

Naslov za vračilo naših pošiljk je:

Syntex Praha s.r.o.

Michelská 291/21

140 00 Praha 4

Češka Republika

Blago lahko vrnete preko katerega koli dostavljalca ali osebno v našem razstavnem prostoru.

Čas obdelave:

Vračilo denarja običajno izvedemo v 14 dneh po obdelavi vračila.

Ali potrebujem dovoljenje za vračilo?

Za vračilo vam ni potrebno posebno dovoljenje. Vendar pa poskrbite, da bo vračilo opravljeno v roku za vračilo in da so vsi predmeti v prvotnem stanju.

Kako postopati v primeru reklamacije?

V primeru reklamacije vas prosimo, da nam najprej pošljete e-pošto na info@syntex.cz z opisom napake. Najbolje je priložiti video ali fotografijo napake za hitrejšo diagnostiko.

Imate še dodatna vprašanja?

Če imate dodatna vprašanja ali nejasnosti, nas prosimo kontaktirajte na info@syntex.cz ali pokličite na +420 226 205 741.

Kakšen je rok za vračilo blaga?

Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima vsak potrošnik pravico odstopiti od pogodbe brez navođenja razloga v roku 14 dni od prejema blaga.

Kako lahko kontaktiram oddelek za reklamacije?

Naš oddelek za reklamacije lahko kontaktirate z e-pošto na info@syntex.cz.

Kako dolgo traja obdelava reklamacije?

Reklamacije obravnavamo brez odlašanja, najkasneje pa v 30 dneh. V primeru podjetnikov lahko čas obdelave traja do 60 dni.

Ali lahko odstopim od pogodbe, če kupujem kot podjetnik?

Kot podjetnik lahko odstopite od pogodbe le v primeru, da blago, ki ste ga prejeli, ima napake ob prejemu. Običajno dovolimo podjetnikom, da zamenjajo neustrezno blago v 14 dneh za drug izdelek enake ali višje vrednosti.