Tehnična podpora - prijazno opozorilo

See the source image

Kontakt - support@syntex.cz

Ne kontaktirajte neposredno BMD, saj vas bodo le napotili nazaj na Syntex.

[Vodnik za podporo]

  • Postopek RMA je enak za garancijske napake in izdelke, ki so "mrtvi ob prihodu":
  • Prijavite težavo ali napako na naslov support@syntex.cz ter navedite model in serijsko številko ter opis napake. Če je mogoče, so koristne tudi fotografije in videoposnetki, vključite pa tudi vse ukrepe, ki ste jih sprejeli za odpravo težave.
  • Prejeli boste e-poštni odgovor, ki vas bo morda pozval k izvedbi nadaljnjih korakov za odpravljanje težav.
  • Če težave ne boste rešili, boste prejeli številko Syntex RMA in bili pozvani, da pošljete okvarjeni izdelek nazaj podjetju Syntex. Stroške tega bo nosil prodajalec.
  • Ko bo izdelek prejet pri Syntexu, bomo opravili nadaljnje teste v podjetju. Če napake ne bomo mogli odpraviti, jo bomo poslali družbi BMD. Ta ga bo popravila ali zamenjala.
  • Po rešitvi vam ga bo Syntex poslal nazaj na naše stroške.
  • Jan Vodrážka je naš vodja tehnične podpore.
  • Lahko opravimo tudi nekatera izvengarancijska popravila ali omogočimo popravila in nadomestne dele prek proizvajalca.