Posodobitev 3.2 programa V-Ray za 3ds Max

Nova posodobitev 3.2 za priljubljeni renderer V-Ray prinaša popolno združljivost s programom 3ds Max 2016. Različica 3.2 prinaša tudi upodabljanje za aplikacije VR, izboljšave modula V-Ray RT GPU ter številne izboljšave algoritmov volumetričnega upodabljanja, porazdelitve izračunov in globalne osvetlitve. Posodobitev V-Ray 3.2 za 3ds Max je brezplačna za vse imetnike licence V-Ray 3.0.


N ove funkcije:Nove kamere za VR Zdvema novima vrstama kamer za VR lahko upodabljate stereoskopske kubične zemljevide in sferične stereoskopske slike.


Prizore V-Ray lahko preprosto izvozite v priljubljene formate VR, kot sta Oculus Rift in Samsung Gear VR.Nove funkcije modula V-Ray RT GPU V-Ray 3.2 za 3ds Max vključuje zmogljivejši modul V-Ray RT GPU.








V-Ray 3.2 for 3ds Max 2016


Nova različica podpira:- vzorčenje QMC z uporabo NVIDIA CUDA (hitrejše zmanjševanje šuma) - kartiranje premikov- anizotropne odboje- kompozitne karte- popravljanje krivulj- peko tekstur- format UDIM (MARI)Volumetrično upodabljanjeNovi modul V-Ray Volume Grid vključuje podporo za volumetrične formate OpenVDB, Field3D in Phoenix FD.





T o vam omogoča uvoz in upodabljanje podatkov iz priljubljenih aplikacij za učinke, kot sta Houdini in FumeFX.Porazdeljeno upodabljanjeZdaj lahko med izračunavanjem dodajate ali odstranjujete vozlišča upodabljanja.Globalna osvetlitev I zboljšani algoritem predpomnilnika za svetlobo omogoča manj artefaktov in boljšo animacijo.




G eometrija- Nova vrsta predogleda za objekte proxy- Hitrejše upodabljanje las in poraščenosti- Podpora tehnologiji Intel Embree za 3ds Max Hair &




F ur in V-Ray Fur3ds Max 2016- Popolna podpora za fizično kamero, razvita v sodelovanju z razvijalci programa 3ds Max- Podpora za parameter nadzora osvetlitve fizične kamere- Program V-Ray Lens Analysis Utility vključuje podporo za fizično kamero 3ds Max



Datum: 12. 06. 2015, Kategorija: Novice