Ta vrsta licence je namenjena samozaposlenim umetnikom. Uporablja se lahko v osebne in komercialne namene. Vsaka licenca ima edinstveno serijsko številko, dodeljeno uporabniku. Licenca "za enega uporabnika" upošteva tudi "domačo uporabo" programa, zato jo je mogoče namestiti in aktivirati na dveh računalnikih (npr. na delovni postaji in prenosnem računalniku).…
Ta vrsta licence je namenjena samozaposlenim umetnikom. Uporablja se lahko v osebne in komercialne namene. Vsaka licenca ima edinstveno serijsko številko, dodeljeno uporabniku. Licenca "za enega uporabnika" upošteva tudi "domačo uporabo" programa, zato jo je mogoče namestiti in aktivirati na dveh računalnikih (npr. na delovni postaji in prenosnem računalniku). Vendar se obe kopiji programa ne moreta izvajati hkrati.
ZBrushCore ustreza svojemu imenu: vključuje osnovne tehnologije večkrat nagrajene aplikacije za modeliranje/skulpturo in 3D slikanje ZBrush ! Ponuja vse, kar potrebujete za digitalno kiparjenje in slikanje, v enostavni za uporabo in zmogljivi obliki. Program je namenjen uporabnikom vseh ravni zmogljivosti, ki želijo kipariti, slikati in uresničiti vse svoje zamisli. In če vam v prihodnosti funkcije programa ZBrushCore ne bodo več zadoščale, lahko priročno nadgradite na višjo različico programa ZBrush.
Zmogljiva orodjaZmogljiva orodja programa Z BrushCore vam omogočajo oblikovanje, kiparjenje in urejanje 3D modelov ali osnovnih, vključenih predlog 3D predmetov. Program vsebuje knjižnico grafik, ki vam lahko služi kot odskočna deska ali navdih. Zahvaljujoč preizkušeni tehnologiji modeliranja ZSpheres lahko hitro ustvarite zapletene organske oblike - like ali živali .To je tako, kot da bi narisali skico in dovolili, da program ZBrushCore obrisu doda ustrezen volumen! In ko ste pripravljeni začeti kipariti, samo enkrat kliknite, da celotno implicitno strukturo pretvorite v model, ki ga je mogoče urejati. Tehnologija DynaMesh je odlično orodje za preizkušanje idej: spreminjajte obliko modelov, dodajajte ali odstranjujte dele itd.
Skoraj neskončne podrobnostiZ nagrajeno tehnologijo deljene površine lahko ustvarjate geometrijo visoke ločljivosti z zelo natančnimi podrobnostmi, hkrati pa ohranjate možnost enostavnega spreminjanja celotne oblike modela. Orodje Izvleček omogoča hitro ustvarjanje novih podrobnosti na modelu z uporabo maske, kar olajša ustvarjanje stvari, kot so oklepi in podobni dodatki.
Renderiranje čudovitih slikMode le, ustvarjene v orodju ZBrushCore ,lahko za postprodukcijo renderirate v svojem najljubšem programu 2D . Poželji lahko dobite vtičnik ZBrush to KeyShot Bridge in uporabite fotorealistični zunanji renderer KeyShot (prodaja se posebej). Poleg tega program ZBrushCore vključuje osnovne funkcije za optimizacijo modelov za 3D-tiskanje!
ZBrushCore proti ZBRushIz daja ZBrushCore vključuje vse osnovne tehnologije profesionalne različice programa, vključno zDynamesh, ZSpheres, Mannequin ali Mesh Extract, vendar je omejena s številom poligonov na predmet (20 milijonov proti 100 milijonom za izdajo ZBrush), številom čopičev (30 proti 100 milijonom za izdajo ZBrush), številom čopičev (30 proti 100 milijonom za izdajo ZBrush), številom čopičev (1,5) in številom čopičev (1,5). 300+), ločljivostjo projekta (ločljivost zaslona proti 8K) in pomanjkanjem nekaterih profesionalnih funkcij (izdaja ZBrushCore ne podpira tekstur ali projekcije ali kartiranja UV, uvoza/urejanja materialov ali naprednih funkcij 3D slikanja).