Pixologic ZBrush 2020 - plavajoča licenca

Idealna licenca za podjetja, ki potrebujejo najmanj 10 licenc. Plavajoče licence. Za več informacij se obrnite na nas.

Več informacij

Preverjamo / Pišite za razpoložljivost
Razpoložljivost
7-14 dni
Koda artikla:
PXLZB2020FL
Dodaj za primerjavo Zgodovina cen
Opis izdelka

Opis izdelka

Idealna licenca za podjetja, ki potrebujejo najmanj 10 licenc. Plavajoče licence. Za več informacij se obrnite na nas.

ZBrush 2020 omogoča umetnikom večjo fleksibilnost pri kiparjenju z zmogljivimi dodatki k nagrajenemu sistemu čopičev. Knjižnico čopičev za kiparjenje smo razširili z novimi čopiči XTractor, HistoryRecall in DecoCurve. Poleg tega lahko z novim modifikatorjem No Back&Forth omejite poteze čopiča samo na poteze naprej.

Poleg novih čopičev smo razširili tudi možnosti funkcije MorphUV, ki omogoča ogled razgrnjene postavitve UV modela v programu ZBrush. Funkcija Sculpt & Paint v Morph UV omogoča kiparjenje in barvanje na 2D razgrnjenem modelu, pri čemer se vse posodobitve uporabijo v 3D modelu.

Sculpt & Paint in Morph UV

Z možnostjo kiparjenja in barvanja PolyPaint na UV-oblogi modela zdaj še nikoli ni bilo tako enostavno uporabljati dolgih neprekinjenih potez po mreži. Tak primer je uporaba poteze od pasu navzgor prek pazduhe do zapestja lika. Ali pa morda želite na mrežo uporabiti vzorec, ki je v 3D-obliki preveč zapleten.

Ali ste kdaj imeli težave z doseganjem določenih področij skulpture? Z aplikacijo Sculpt & Paint v programu Morph UV je to stvar preteklosti!

Čopiči XTractor

Ti trije čopiči pretvorijo podrobnosti iz vašega modela v novo alfa ali teksturo za poznejšo ponovno uporabo. Preprosto povlecite črtalo po površini katerega koli modela, da zajamete podrobnosti skulpture. Zajete podrobnosti lahko nato uporabite drugje na istem modelu ali na katerem koli drugem modelu v prihodnosti.

HistoryRecall

Ste si kdaj zaželeli, da bi lahko preklicali le del svojega kiparjenja, ne da bi pri tem izgubili vse ostalo, kar je bilo narejeno na modelu? Zdaj lahko! Ta čopič uporablja zgodovino razveljavitve modela, vendar omejuje učinek na območje, kjer je čopič uporabljen. Uporabite ga lahko tudi v nasprotni smeri, tako da se zgodovina popravkov prenese z dela enega modela na drugega ne glede na morebitne razlike v topologiji.

Premikanje v neskončno globino

Spremenite čopič in uporabite podrobnosti za vse, kar je neposredno v liniji s kazalcem čopiča. Dodajte na primer volumen sprednjim in zadnjim nogam psa ali premaknite več točk vrhov na več posameznih mrežah, ne da bi uporabili masko. Možnost neskončne globine lahko uporabite za več čopičev.

Ne morete izbrati samo ene barve
Nikoli več se ne boste ubadali z razmišljanjem, katero barvno kombinacijo uporabiti za model. Zdaj lahko vzamete katerikoli model z barvami PolyPainted ali teksturo in mu sproti prilagajate barvni odtenek, intenzivnost, kontrast, gama ali odtenek z uporabo novih funkcij Texture Adjust by Color in PolyPaint Adjust by Color.

Texture Adjust by Color in PolyPaint Adjust by Color
Funkciji Texture Adjust by Color & PolyPaint Adjust by Color vam ne omogočata le prilagajanja barv v karti PolyPaint ali Map of Texture modela, temveč tudi omejevanje teh prilagoditev na določene barvne izbire. Poleg tega lahko izbiranje barv uporabite za maskiranje ali odstranjevanje maske delov modela.

Pripravite, nastavite, analizirajte in natisnite
ZBrush 2020 z novimi funkcijami za analizo mrež še naprej širi vaše možnosti za 3D-tiskanje neposredno iz programa ZBrush: Debelina stene, analiza osnutka v realnem času in izračuni površine. Zdaj bo lahko vsakdo zlahka pripravil model za proizvodnjo!

Debelina stene

S to funkcijo program ZBrush uporablja PolyPaint za vizualno predstavitev delov mreže, za katere bi lahko koristila dodatna debelina, preden se pošljejo za uporabo s 3D-tiskalnikom, strojem CNC ali katero koli drugo metodo hitre izdelave prototipov. Nastavite želeno najmanjšo in največjo debelino, nato pa kliknite gumb. Zdaj uporabite barvno kodirane podatke za morebitne prilagoditve, nato pa ponovno kliknite in ponovno ocenite te spremembe. To je tako preprosto.

Analiza osnutka v realnem času

Novi možnosti From Draft (Iz osnutka) in Real-Time From Draft (Iz osnutka v realnem času) vam omogočata tekoč pristop k pripravi modelov za številne specializirane možnosti izdelave, kot sta dvodelno oblikovanje ali tiskanje CNC. Z ravnino kamere določite smer vlečenja osnutka, nato pa v realnem času prilagodite model, da zagotovite uspešen proizvodni cevovod. Analizo osnutka v realnem času lahko uporabite celo kot PolyPaint ali masko za dodatne možnosti, vključno s shranjevanjem rezultata kot zemljevida tekstur.

Izračunajte površino

Ne glede na to, kako bo model na koncu uporabljen, ugotavljanje njegove površine in prostornine še nikoli ni bilo tako enostavno. ZBrush vam lahko zdaj s klikom na gumb ponudi velikost omejitvenega polja, prostornino mreže in površino. Hkrati bo preveril, ali je model vodotesen. Vse to vam ne bo pomagalo le pri zagotavljanju uspešnega tiska, temveč vam lahko pomaga tudi pri natančni oceni količine realnega materiala, ki ga bo vaš projekt potreboval.

Silhueta in pogled kamere

CamView
Z novo funkcijo CamView boste vedno poznali orientacijo modela glede na svetovno os, kar zagotavlja natančno razumevanje prostora XYZ in ponuja zamenljiv navigacijski pogled z enim klikom. Preklopite med sprednjim in zadnjim ali levim in desnim pogledom katerega koli modela s preprostim klikom na ikone v pogledu CamView. Naložite lahko celo kateri koli model in ustvarite svoj edinstven prilagojen pogled CamView ter ga nato delite z drugimi uporabniki.

Včasih morate na svoj model pogledati s svežega zornega kota in se prepričati, da deluje na temeljni ravni. Z novim pogledom Silhouette v realnem času boste lahko v majhnem oknu ocenili celotno obliko modela, hkrati pa si boste lahko isti model s popolnoma pobarvanimi in izklesanimi podrobnostmi ogledali v glavnem dokumentnem prostoru. Tako lahko svobodno raziskujete nove oblike ali zagotovite, da se bo model dobro bral z razdalje.

ZeeZoo
Dobra poza je bistvo odlične kompozicije. Ritem, gesta, teža in ravnovesje so ključnega pomena za vsako umetniško delo.

Manekeni so v bistvu armature ZSphere. Način interakcije z njimi omogoča enostavno poziranje, tako da lahko lažje in hitreje raziskujete svoje zamisli. Manekene ZSphere lahko zlahka prilagodite, da se prilegajo kateremu koli liku ali bitju, ki ga potrebujete. Ustvarite celoten prizor v le nekaj klikih! V hipu boste vzpostavili popolno vizualno harmonijo in bili na poti do izdelave kiparske mojstrovine. Uporabite vzorčne projekte manekenov ali živali iz živalskega vrta, ki so vključeni v program ZBrush 2020, da najdete popolno pozo za modele enega ali več likov.

Deco Curve Brush
Klasični 2,5D čopič Deco Brush je zdaj v 3D-tehniki. Raztegnite svojo teksturo in alfa barvo vzdolž krivulje.

Opombe k izdaji
Novo okno Import/Export Options, ki podpira naslednje razširitve:

FBX
STL
PLY
OBJ Razširjeno
VRML
Model Paint Fade Opacity

Če zaradi barve PolyPaint ali teksture modela težko vidite izklesane podrobnosti, lahko zdaj barvo delno zabrišete - ali jo celo v celoti zamenjate.
Brez vračanja nazaj in nazaj

Določite čopič, da bo podrobnosti nanašal samo pri premikih naprej, in tako ustvarite edinstveno tehniko kiparjenja, ki temelji na vseh prejšnjih potezah. V kombinaciji z možnostjo LazyMouse Backtrack lahko nanesete poteze popolnoma enake dolžine eno čez drugo, ne da bi dvignili pero ali sprostili gumb miške.

Parametri

Parametri

Producent: Pixologic
Kategorija: 3D programska oprema