1,33-kratni anamorfni objektiv serije T je naš najbolj filmski mobilni anamorfni objektiv doslej. Z 20 % širšo zaslonko v primerjavi z našo družino objektivov serije M lahko izkoristite celotno ločljivost senzorjev fotoaparatov najnovejše generacije v izjemno širokem formatu 2,40 : 1. To podpira večja zasnova s tremi elementi iz stekla HD za večjo jasnost…
1,33-kratni anamorfni objektiv serije T je naš najbolj filmski mobilni anamorfni objektiv doslej. Z 20 % širšo zaslonko v primerjavi z našo družino objektivov serije M lahko izkoristite celotno ločljivost senzorjev fotoaparatov najnovejše generacije v izjemno širokem formatu 2,40 : 1. To podpira večja zasnova s tremi elementi iz stekla HD za večjo jasnost in zmogljivost pri šibki svetlobi z enakim ikoničnim anamorfnim odbleskom.
1,33-kratni anamorfni objektiv serije T je naš najbolj filmski mobilni anamorfni objektiv doslej. Z 20 % širšo zaslonko v primerjavi z našo družino objektivov serije M lahko izkoristite celotno ločljivost senzorjev fotoaparatov najnovejše generacije v izjemno širokem formatu 2,40 : 1. To podpira večja zasnova s tremi elementi iz stekla HD za večjo jasnost in zmogljivost pri šibki svetlobi z enakim ikoničnim anamorfnim odbleskom.
Izdaja Gold Flare je bila navdihnjena s klasičnim 1,5-kratnim objektivom Iscorama 54. Manj znanstvenofantastična in bolj nevtralna kombinacija zagotavlja bogate tone in zlate odboje z izjemno širokim formatom, ki bo vaše videoposnetke dvignil na višjo raven. S tem objektivom bodo vaši videoposnetki postali izjemni, ne glede na to, ali snemate v zaprtih prostorih ali v času zlate ure.
Modri odblesk vnese v vaš telefon filmski videz z začetka šestdesetih let prejšnjega stoletja. Ta objektiv, ki so ga navdihnili filmi J. J. Abramsa, zagotavlja svetlejši, znanstvenofantastični videz bleščic pri snemanju v žarometih, uličnih svetilkah ali usmerjenih lučeh.
Se sprašujete, s kakšnim iztisom bi se odločili za objektiv? Objektiv z 1,33-kratnim stiskom je vsestransko uporaben in se odlično obnese pri fotografiranju ali snemanju videoposnetkov z manj popačenja na robovih. S fotografiranjem z 1,55-kratno povečavo dobite najbolj dramatično sliko v formatu letterbox z nekoliko več mehkobe na robovih za resnično kinematografski občutek, ki je kot nalašč za videoposnetke.