Novi ATEM 2 M/E Production Studio 4K overhead je opremljen z 20 neodvisnimi vhodi SD, HD ali Ultra HD 4K SDI, vključno s sinhronizacijo. Preklopnik ponuja vse funkcije, ki jih uporabniki pričakujejo od vrhunske tovrstne opreme, vključno z barvnim ključem, prepletanjem, učinki DVE, knjižnico medijev, ključem navzdol, funkcijami mešanja zvoka, dvema večpredstavnostnima izhodoma ter vmesnikoma 6G-SDI in HDMI 4K. Poleg tega pa prinaša tudi tehnologijo SuperSource za plastenje videa, ki uporabnikom omogoča neodvisno delo s petimi ločenimi video plastmi, vključno s 4 učinki slike v sliki in 4 barvnimi ključi, dodeljenimi kateremu koli video vhodu! Priložena je programska nadzorna plošča za sisteme Windows in Mac OS X, opcijsko pa lahko uporabite tudi strojne konzole ATEM Broadcast Panel Series.
SuperSource
Novi model iz serije ATEM Production Studio ima enake vrhunske funkcije kot drugi režijski aparati ATEM, vendar je dodana tehnologija SuperSource za plastenje videoposnetkov. S tehnologijo SuperSource lahko uporabniki neodvisno delajo s petimi ločenimi video plastmi, vključno s 4 učinki slike v sliki in 4 barvnimi tipkami, dodeljenimi kateremu koli video vhodu. SuperSource omogoča ustvarjanje kompleksnih intervjujev z več kamerami ali drugih posnetkov, ki zahtevajo učinek slike v sliki, pri čemer so za druge naloge na voljo vse enote M/E, ključi in moduli z učinki DVE.
Podpora 4K
ATEM 2 M/E Production Studio 4K podpira standard 6G-SDI; prosto lahko preklapljate med formati SD, HD in Ultra HD. Ultra HD predstavlja štirikrat višjo ločljivost od običajnega videa HD in omogoča delo s slikami ločljivosti 3840 x 2160! Nova standarda 6G-SDI in HDMI 4K lahko z enim samim kablom obdelujeta signale Ultra HD. Tudi v načinu Ultra HD pa lahko režijski aparat v realnem času pretvori izhodni signal v standardno ločljivost HD.
Robustna zasnova
Izdelek ATEM 2 M/E Production Studio 4K je nameščen v elegantno, robustno ohišje z aluminijasto sprednjo ploščo višine 2U. Na sprednji plošči so gumbi, ki omogočajo preklapljanje med šestimi neodvisnimi pomožnimi izhodi, signal, prisoten na njih, pa lahko nato spremljate na 5-palčnem zaslonu LCD, ki se nahaja tam. Preklop pomožnih izhodov je namenjen nastavitvi naprave in preklopu med oddajami v živo. Visoko robustnost strojne opreme dopolnjuje namenski, stabilen operacijski sistem. V nasprotju z nizkocenovnimi režijskimi napravami uporablja ATEM 2 M/E Production Studio 4K operacijski sistem industrijskega razreda za največjo zanesljivost delovanja.
Programska plošča
Napravi ATEM 2 M/E Production Studio 4K je priložena tudi programska nadzorna plošča ATEM za operacijska sistema Mac OS X in Windows, ki omogoča upravljanje opreme s prenosnim ali namiznim računalnikom. Omogoča popoln nadzor nad prepleti, tipkami, mešanjem zvoka in drugimi funkcijami. Za uporabnike, ki imajo raje strojno nadzorno ploščo, so na voljo dodatni izdelki ATEM 1 M/E Broadcast Panel ali ATEM 2 M/E Broadcast Panel.
Večpredstavnostni
Preklopnik zagotavlja dva večpredstavnostna izhoda za predogled oddaj in video virov na enem monitorju SDI ali televizorju HDMI. Večpredstavnostna izhoda sta pretvorjena v HD, zato lahko za predogled videoposnetkov uporabljate običajno razpoložljive monitorje in televizorje HD. Vsak izhod omogoča neodvisen predogled oddaje ali osmih video virov.
DVA učinka
ATEM 2 M/E Production Studio 4K ponuja enako kakovostno prepletanje kot drugi profesionalni režijski stroji, vendar v izvorni ločljivosti Ultra HD. Uporabnikom je na voljo vrsta mešalnikov učinkov in brisalcev s popolnim nadzorom nad njihovimi nastavitvami. Naprava ima tudi dva medijska predvajalnika, ki lahko shranita do 32 slik v ločljivosti Ultra HD, vključno s ključi. Predvajalnika sta idealna za prikazovanje logotipov in drugih grafik. Uporabniki programa ATEM 2 M/E Production Studio 4K lahko izkoristijo tudi namenski vtičnik za program Photoshop, ki prenese grafiko iz programa Photoshop v stikalo. Za enostavno plastenje videoposnetkov je stikalo ATEM 2 M/E Production Studio 4K opremljeno s štirimi moduli za ključavnico navzgor in dvema moduloma za ključavnico navzdol. Ključniki gorvodno ponujajo metode Chroma, Pattern, Shaped in Linear ter so neodvisni od procesorja SuperSource, ki ponuja pet dodatnih video slojev.
Mešanje zvoka
Vgrajeni mešalnik zvoka omogoča obdelavo zvoka, vgrajenega v signale HDMI in SDI ali priključenega prek analognih simetričnih vhodov XLR ali potrošniških vhodov. Zvok lahko mešate neposredno ali prek funkcij za obdelavo videa, ki samodejno prepletajo zvok med preklopljenimi video viri. Analogne vhode lahko uporabite za priključitev mikrofonov, mešalnih konzol ali predvajalnikov glasbe.
MakraMed produkcijo v živo se lahko uporabniki soočijo z nepredvidenimi zapleti. Nov sistem makro ukazov (iz različice programske opreme 6.3, ki je bila predstavljena februarja 2015) omogoča ustvarjanje zapletenih nizov ukazov, ki jih je mogoče pozneje priklicati s pritiskom na gumb, kar omogoča operativno odzivanje na vse situacije med oddajanjem v živo. Primer je nastavitev kromatičnih tipk in ozadja za vsako od kamer, ki se aktivira v trenutku montaže. Na ta način je mogoče zaobiti omejitve funkcij ključev z režiranjem zelo zapletenih prizorov. V kompleksnih virtualnih studiih se na primer lahko uporablja več kot deset pogledov kamer, vsaki od teh kamer pa se lahko dodeli poseben makro, tudi če režija nima vgrajenega ustreznega števila modulov za ključanje. Makroji lahko vključujejo vmesnike med viri videoposnetkov, grafiko, povezave med knjižnico medijev, učinke ključavnic, nastavitve mešalnika zvoka ali kamere, celo časovne zamike, tako da se lahko makri uporabljajo tudi za ustvarjanje animacij. Uporabniki lahko avtomatizirajo zelo zapletena zaporedja ukazov in tako ustvarijo zapletene učinke, ki bi bili sicer neizvedljivi. Ko je makro ustvarjen, ga je mogoče priklicati s pritiskom enega samega gumba na nadzorni plošči. Makroje lahko ustvarite s programsko nadzorno ploščo za Windows in Mac OS X ali prek strojnih konzol ATEM 1 M/E in 2 M/E. Makroje je mogoče kopirati tudi v druge režijske naprave za čim večjo usklajenost dela v studiih.
Makroji lahko vključujejo dodatne vgnezdene makroje za izjemno zapletene nastavitve in so shranjeni kot datoteke XML za enostavno urejanje. Ključnefunkcije ATEM 2 M/E Production Studio 4K
ATEM Camera Control
Do zdaj je bila možnost daljinskega upravljanja kamer z nadstreškov domena največjih televizijskih studiev. Z novo posodobitvijo ATEM Camera Control - izšla je v maju 2014 - za serijo nadglavnikov ATEM lahko kamere upravljate prek novega odprtega protokola in standardnih video kablov. Kamero Blackmagic Studio lahko upravljate ne le prek standarda CCU, temveč tudi z vgrajenimi funkcijami za primarno barvno korekcijo YRGB, prevzetimi iz programa DaVinci Resolve! Tako režijski operater nima nadzora le nad klasičnimi nastavitvami kamere, kot sta ostrenje ali zaslonka, temveč tudi nad barvno upodobitvijo slike zaradi funkcij prilagajanja gama ali ojačenja v barvnem prostoru YRGB v slogu tradicionalnih barvnih korektorjev. Uporabniki, ki so vešči uporabe profesionalne programske opreme za barvno urejanje videoposnetkov DaVinci Resolve, lahko svoje znanje uporabijo tudi za obdelavo v živo. Nova programska oprema ATEM Camera Control z barvnimi popravki ne omogoča le popolnega usklajevanja barv posameznih kamer na kraju samem, temveč tudi pravočasno odzivanje na spremembe osvetlitve okolja, kar je pogosta težava pri zunanjih prenosih. Seveda je mogoče funkcije barvnih popravkov v realnem času uporabiti tudi kreativno, npr. pri snemanju glasbenih videospotov.
Ključne funkcije sistema ATEM Camera Control